سلام

به روز رسانی - ۳ دیماه نود و یک

يكشنبه, ۳ دی ۱۳۹۱، ۰۱:۰۴ ب.ظ

تغییرات در به روز رسانی فعلی:

  • بهینه سازی سیستم امتیازدهی و بهبود نتایج صفحه اول
  • تغییرات زیرساختی برای افزایش سرعت جستجو و کارایی سلام
  • افزایش پایداری سیستم


تغییرات در دست اقدام:

  • افزایش سرعت صفحه اول و صفحه نتایج
  • امکان جستجوی خودکار کلمات مشابه
  • بازطراحی رابط کاربری
  • چینش پویای صفحه نتایج متناسب با محتوا
  • پیاده سازی سرویسهای ارزش افزوده جدید
  • جستجوی تصاویر
  • افزایش پایداری
  • یکپارچه سازی سیستم حسابهای کاربری
  • امکانات خاص برای وب مسترها
  • سید علی رکنی دزفولی

نظرات  (۱۰۳)

  • کدخدایی از پکن
  • با سلام خدمت برادران و خواهران دانشمندم . با افتخار به شما می گویم که از زمان فیلم اهانت به نبی اعظم تا به امروز من و همسرم فقط از موتور جستجوی سلام استفاده می کنیم. و تا به حال نیاز به استفاده از گوگل نشده. به جز برای جستجوی عکس که در سلام دشوار می باشد. برای جستجوی چینی سایت شما در حد بایدو قوی می باشد. در حالی سایت بایدو چین به هیچ وجه قادر به جستجوی واژگان فارسی نمی باشد. ما به شما افتخار می کنیم و برای شما دعا می کنیم.
    کدخدایی - دانشجوی مقطع دکترا رشته زبان و ادبیات چینی
  • terife aghamajidi
  • ba salam va khaste nabashid

    mamnoon az site besriar khoobetoon

    man taghriban 3 mahe ke ba site salam ashna shodam va too in modat site haye moshabeh ro az jomle google ro kamelan kenar gozashtam. 

    va khoshhalam ke in site irani ro darim, 

    aghamajidi

    daneshjooye hoghooghe beinolmelal

    pekan

    من سلام رو خیلی میپسندم و حدودا دو ماهه که مدام فقط از سلام استفاده میکنم فقط برای جستجوی تصاویر ویل ویدئو از گوگل یا بینگ استفاده میکنم.
    مطمئنم روز به روز بهتر میشه.من به هرکسی تونستم پیشنهادش دادم!
    انشاا... موفق باشید.

    خیلی ممنونمن خیلی لذت بردم که یک جستجو گر ایرانی استفاده میکنم
    با سلام خدمت شما جوانانی که مایه افتخار ایران هستید (اگر در بالای موتور جوستجو گرتون آیکن های عکس تصویر متن را جدا کنید دیگه هیچ از دیگر موتورها کم ندارید)انشاالله در همه زمینه ها موفق باشید به امید افتخار های بعدی شما
  • رئیس دفتر مدیر عامل شرکت گوگل
  • با سلام

    فقط می خواستم بهتون بگم شما دارین با این موتور جستجوی " سلام علیکم" ما را ورشکست می کنید.

    خواهش می کنیم ازاین پروژه ملی صرف نظر کنید و به همان ساختن خودروهای ملی ادامه بدهید.

    این خواسته ی مدیرعامل و تمامی کارکنان گوگل در سراسر دنیاست.

     

    پاسخ:
    برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.
    http://salam.blog.ir/page/faq#3
    سلام
    واقعا دستتون درد نکنه
    من از وقتی جستوجوگر شما رو پیدا کردم مشتری پرو پا قرصش شدم.
    لطفا اافزونه ای از این متور جستوجوگر رو برای سویس وبلاگدهی تون ایجاد کنید تا بشه مطالب وبلاگ ها رو هم جستجو کرد.
    باز هم ممنون
  • سید امیر علی
  • سلام خسته نباشید لطفا هرچه زود ترامکان جست وجوی تصاویر  ،فیلم،....را در سلام قرار دهید تا از هر موتور جست و جوی دیگری همه ایرانی هارو بی نیاز کنید.ممنون

    با سلام و احترام

    سایت واقعا عالیه

    نیاز به خبر رسانی هست تا بقیه هم وطنان بهره ببرند

    اگر ممکنه عکس هم به جستجو اضافه بشه

  • عبدالسلام
  • سلام
    با افتخار، بارها جستجوگر سلام را به دوستانم پیشنهاد کرده‌ام.
    موفقیت‌هایتان روزافزون
  • محمد شمس
  • با درود برسایت سلام
    امیدوارم همه ما ایراینها یاد بگیریم که به جای استفاده از زحمات دیگران مانند استفاده از گوگل کار و فعالیت داخلی و ایرانی مانند سایت سلام را قدر بدانیم و به آن کمک کنیم. صنعت آی تی ایران بسیار جای کار دارد و همه باید به صنعت ایرانی کمک کنند
    امیدوارم موفق باشید
    بسم الله الرحمن الرحیم
    لن یجعل الله للکافرین علی المومنین سبیلا

    از زمانی که یکی از رفقا بعد از اهانت به حضرت رسول ص سر کلاس این سایت شما را به بچه ها معرفی کرد، بنده از سایت شما استفاده می کنم.
    به امید روزی که کاملا مستقل باشید.
    یا علی
  • حمید رنجبر
  • واقعا غرور آفرینه.باید گفت دستمریزاد

    سلام سلام.

    ذاتاً از گوگل بدم میاد.

    ورود شما رو به home page مرورگرم  تبریک میگم

    ;)

     

    با سلام

    در موارد زیادی نیاز است که یک واژه انگلیسی را فقط در سایت های فارسی زبان جستجو کنیم. برای مثال وقتی واژه "Internet" را در سایت سلام جستجو کنیم همه نتایج مربوط یه سایت های انگلیسی زبان نمایش داده می شوند. قبلا گوگل تنظیماتی در سمت راست صفحه قرار می داد با این عبارت "جستجو در سایت های فارسی" یا همچین چیزی. 

    لطفا در صورت امکان چنین تنظیماتی را نیز ایجاد نمایید.

    با تشکر فراوان

    پاسخ:
    شما می توانید بعد از ورود به قسمت تنظیمات، در بخش انتخاب زبان، زبان فارسی را انتخاب کرده و دوباره جستجو کنید.
    همیشه موفق باشین ایرانی های پرافتخار

    سلام با تشکر از شما این جستجوگر کاملی برای مطالب فارسی است و امیدوارم که هروز بهتر از دیروز 
    اگه قسمت تصاویر هم اضافه بشه دیگه چیزی از گوگل کم نداره
    سلام.خسته نباشید.سایت سلام عالیه
    سلام
    از زحمتتان سپاسگزارم خدمت بسیار باارزش و مفیدی را برای ایرانیان ارائه نموده اید ممنون خداقوت انشالله موفق و موید باشید لطفا نحوه ثبت سایت در سلام را بفرمایید

    mən bi irannı türk unvanında güvənirəm ki irani axtaranı işlədirəm
    سلام خسته نباشید. کارتون حرف نداره.
    بهتون افتخار میکنیم  ادامه بدید
    موفق و پاینده باشید
    ناموسن  دمتون گرم
    خدا را صدهزار مرتبه شکر واقعا عالیه
    همیشه موفق باشین ایرانی های پرافتخار

    ناموسن دمتون گرم

    سلام به همه ی سلامی ها

    خسته نباشید کارتون عالیه امیدوارم روزبه روز پیشرفت کنید

    یه پیشنهاد:اگه میشه سایت های معتبر رو معرفی کنید

    به امید ایرانی آباد

    اوه مای گاد!! 
    خداقوت. آدم حال میکنه تو سلام جستجو می کنه چون هم ایرانیه هم خیلی شیکه. خدا بگم این گوگل رو چیکار کنه، شنیدم تو سال حدود 400  500 میلیارد فقط از کلیک ما ایرانیها سود نصیبش میشه. بعد میاد تو خدماتش اسم ما رو حذف میکنن. خدا محوشون کنه (جز این دعا کاری از دستم بر نمیاد).
    اگه جستجوی عکس رو راه بندازین، من یکی فاتحه گوگل رو میخونم. 
    زودباشین دیگه تنبلها. منتظریم. 

  • هاتف وحیدنیا
  • اوه مای گاد! 
    خداقوت. آدم حال میکنه تو سلام جستجو می کنه. هم برا اینکه ایرانیه، هم برا اینکه شیکه. خدا بگم این گوگل رو چیکار کنه، شنیدم هر سال حدود 400  500 میلیارد فقط از کلیک ایرانی ها، سود نصیبش میشه، بعد میاد تو خدماتش اسم کشور عزیز ما رو حذف میکنه. خدا محوشون کنه (منکه جز این دعا کاری از دستم برنمیاد برا پاسخ دادن به این بی ادبی!) 
    یه جستجوی عکس رو هم اضافه کنید، من یکی فاتحه گوگل رو می خونم. 
    زود باشین دیگه تنبلها! منتظریم. 

    سلام و خسته نباشید. اینک این سایت که در حال آزمایش میباشد صحیح نیست که بخواهیم در ارتباط با این سایت اظهار نظر داشته باشیم. ولی بنظر میرسد جامعه ایرانی با دارا بودن اندیشمندان و کارشناسان زبده در امر اینترنت و همچنین تکنولوژی رایانه بایستی پیشتر از اینها به فکر تشکیل این چنین اقدامی می شدیم. ولی باز از زحمات شما سروران عزیز تشکر و قدردانی بعمل می آید. انشاء در کارتان موفق و موید باشد و خدا قوت و دست مریزاد.

    سلام به دوستانم در شرکت بیان
    بنده هم به نوبه‌ی خودم از همه شما تشکر می‌کنم و آرزوی موفقیت روزافزون براتون دارم!
    ان شاءالله بزودی بتونیم از بقیه‌ی سرویسهاتون {مثل هد} هم استفاده کنیم!
    اینکه از یک زبان قدرتمندی مثل پایتون استفاده می‌کنید خیلی خیلی خیلی باعث افتخاره!
    یا علی

    سلام خدا قوت تون بده.

    سرعتش عالیه.

    لطفا جستجوی تصاویر رو هم راه اندازی کنید

  • علمدار اسدی
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    با سلام خدمت دوستان سلامی. کارتون عالیست.آدم کیف میکنه،لذت میبره،افتخار می کنه.خدا قوت. دست همه تونو ** *****
    خیلی جالبه چندفاکتور مهم از جمله سادگی و ظرافت و کارکرد راحت را خیلی خوب رعایت کرده اید امید که همه ی ایرانیان از این مرورگر استفاده نمایند
    ولی فونت پیشفرض برای عبارت جستجو فونت زیبایی نیست در صورت امکان فونت ظریف تری جایگزین کنید
    ممنون
  • علی اکبر
  • سلام مورد پسند همه هست
    من بیش از 2 ماهه از این سایت به جای گوگل استفاده می کنم. امیدوارم روزی برسه که سلام رتبه اول کشوری و جهانی رو در جستجو و خدمات به دست بیاره
    دست همگی تون درد نکنه و خسته نباشید
    سلام این سایت از ssl  یا tls هم پشتیبانی می کند؟
    پاسخ:
    به زودی ان شاء الله
  • علی سیارنژاد
  • سلام یعنی فکر و خلاقیت ایرانی.
    یعنی افرادی که باور دارند که نوک قله ها انتظار آن ها را می کشد.
    امیدوارم که هم چنان نیز به رفتن به سوی قله امیدوار باشید...!
  • ابوالفضل
  • سلام
    خدا قوت
    موتور جستجوی خوبی برای سایتهای فارسی هستش
    انشاالله هر چه زودتر تکمیل بشه
    موفق باشید
    سلام دمتون گرم
    من از برنامه ی ( به روز ) با سلام آشنا شدم بسیار عالی و خوب هست .
    خوشحالم که بالاخره ما هم صاحب موتور جستجوی ملی شدیم . فقط امکانات سایت را بیشتر و قوی تر کنید تا چیزی از بقیه کم نداشته باشه تا کم کم اسم سلام بجای گوگل سر زبان ها بیوفته .
    خسته نباشید .
    خدا قوت - دانشجوی مهندسی نرم افزار
  • حمید جهاندیده
  • سلام به سلامی ها
    خسته نباشید
    من سایت شما رو شانسی زدم ولی وقتی دیدم به یه موتور جستجوی فارسی خوردم حال کردم.
    پس تو ایران یه کسایی هستن که زحمت می کشن
    سایتتونو با google مقایسه کردم نتایج منطقی میده
    زمان پیدا کردن نتایجم خوبه
    تعداد نتایج رو نمیدین نمیدونم چه جور ایده ایه
    سلام بر سلام جستوجوگر خوبی راه انداختید فقط برا عکس هم فکری کنید تا دیگه سراغ گوگل نریم، به امید ایرانی آباد

    سلام و دست مریضاد میگم خدمت همه کسانی که به هر نحوی برای این موتور جستجو زحمت کشیدن 

    عالی بود 

    فقط خواهشن همه تو جمع بشین یه جا هر 3 - 4 نفر میرن یه 1-2 سالی زحمت میکشن و یه موتور جستجوی در حد پایین ارائه میدن به جای اینکارا یه انجمن بزنید با هم مشورت و هم فکری کنید برای نهایت 2تا موتور نه 10 - 20 موتور ضعیف

    البته این رو بگم که این موتور نسبت به اونایی که دیدم از سرعت بالایی برخوردار هستش

    بازم میگم دست تون درد نکنه 

    یا حق

  • مجید محمدی
  • واقعا عالیه

    یا علی مدد

    انشا الله بزودی شاهد گسترش اون باشیم
  • محمد حسین شهبازی
  • سلام
    می خواستم بدونم چه جوری میتونم جستجوگر سلام را در بالای وبلاگم قرار بدم؟(مثل خودتون)
    در ضمن یه هفته است دیگه از گوگلِ بووووووووق استفاده نمیکنم.
    یاعلی
    سلام من به سلام شما امیدوارم روز به روز پیشرفت کنید
    من تازه امروز آشنا شدم با این موتور جستجو خیلی سرعت بازکردن صفحاتش بالاست
    و از امروز تصمیم گرفتم از این موتور جستجو استفاده کنم
  • حسین محمدی
  • با سلام 
    موتور جستجوی بسیار سریعی دارید
    من که از گوگل با هاش راحت ترم 
    فقط یه مورد اگه تعداد نتایج یافت شده برای هر جستجو رو نیز در گوشه ای اعلام کنید به درد بخور می باشد
    خیلی خوب ساختید
    طراحیش فوق العادست
    من سلام را homepage خودم کردم
    ازتون بسیار ممنونم که این سایت را ساختید!
    فقط لطفاً دامنه salam.com را هم بخرید
    با سلام خدمت شما زحمت کشان محترم و محترمه . انصافا سایتی بسیار خوب دارید فقط یک تقاضا : به هیچ وجه و هیچ وقت لطفا لطفا از سرعت سایتتون نکاهید تا کاربر زیادی هم داشته باشید.                  

     یاسپاس فراوان ارومیه
  • مهرزادقشقایی
  • سلام
    سپاس بیکران ازشما.ماخیلی خوشوقتیم که یک موتورجستجوی ایرانی راه اندازی شده وحدودابه 1000نفرپیشنهاداستفاده ازاین موتور راداده ایم.
  • محمدزاده
  • با سلام 

    ضمن تشکر از زحمات شما، جهت بهبود جستجو چهار پیشنهاد داشتم:
    1- افزوده شدن ایکون clear جهت سرعت بخشیدن به جستجوی مجدد همانند pubmed.com
    2- افزوده شدن بخشی همانند گوگل که در صورت عدم وجود عبارت ما، عبارتهای مشابه نشان داده شود  و ما هم بدانیم که آیا نتایج نشان داده شده، عین خواسته ما است و ی مشابه آنها = No results for... show results for... 
    3- نشان دادن بخش وسیع تری از داخل متن مورد نظر و بخصوص بولد نشان دادن کلید واژه ها داخل متن
    4- امکان سرچ داخل google scholar تا بتوان از امکانات آن همانند رفرانس دهی endnote استفاده کرد. بخصوص اینکه در دانشگاههای علوم پزشکی با جستجو در google scholar ، در صورت نمایه بودن دانشگاه، فول تکست آن بصورت لینک ارائه می شود.
    با تشکر مجدد
  • حسینعلی بایزیدی
  • من افتخار میکنم که موتور جستجوی ایرانی نیز با سرعت بالا وارد عرصه اینتر نت شده است با یان موتور جستجو خیلی راحت هستم انشااله اگر نقصی داشته باشد در آتی آنرا رفع و تکمیل تر نمائید
    سلام  امروز شنبدم موتور جستجوی ایرانی فعال شده از شما صمیمانه تشکر می کنم به امید روزی که دیگر نیازی به موتور جستجو های خارجی نداشته باشیم 
    سلام.
    فوق العاده است و روزنه های امیدی برای جایگزینی گوگل در ما ایجاد کرده.
    خدا قوت

    سلام

    استفاده از جستجوی دیگران مثل گوگل و... یعنی چی

    آیا  ماما هم این کارو میکنه عیبی نداره؟

    پاسخ:
    ۱- متاجستجوگرها با هدف کمک به جستجوی بهتر کاربران ساخته شده اند. با توجه به اینکه از یک طرف هیچ کدام از موتورهای جستجو تمام فضای وب را به صورت به روز پوشش نمی دهند.از طرف دیگر الگوریتمهای مختلف رتبه بندی در موتورهای جستجو باعث می شود که برخی اوقات، صفحه مورد نظر کاربر در نتایج اولیه نیاید، به محققان توصیه می شود که  برای جستجوی دقیقتر، مورد جستجوی خود را در موتورهای جستجوی مختلف، و به شکلهای متفاوت جستجو کنند.
    ایده متاجستجوگرها ادغام نتایج جستجو در موتورهای دیگر به روشی هوشمندانه و نمایش آنها به شکلی همگون برای کاربر است. سرویسهای ارزش افزوده، پالایش نتایج، جستجوهای تخصصی و ... از دیگر مزایای متاجستجوگرهاست.
    ۲- ماما هم یکی از این متاجستجوگرهاست.
    برای کسب اطلاعات بیشتر به لینکهای زیر مراجعه کنید:
    http://salam.blog.ir/page/faq#2
    http://searchenginewatch.com/article/2066974/Metacrawlers-and-Metasearch-Engines



    سلام به همه سلامی ها
    الآن چند وقته دارم از این موتور جستجو استفاده میکنم و روزبروز بهبودشو احساس میکنم
    یه سوال فنی چرا وقتی صفحه جستجو رو رو حالت " نمایش اسکرین شات " قرار میدم و بعد دوباره بخوام به حالت " نمایش متنی " برم دکمه نمایش متنی عمل نمیکنه؟
    درضمن اسکرین شات ها هم خوب کار نمیکنن !

    من این جمله رو برای مقاله تخصصی سرچ کردم:
    static or dynamic malware detection in android
    و سومین لینک که اتفاقا یکی از بهترین لینک ها بود رو جلوش نوشته بود غیر اخلاقی
    در صورتی که اصلا این طور نیست
    اینم آدرسش:
    www.ida.liu.se/labs/rtslab/publications/2011/spsm11-burguera.pd
    پاسخ:
    ممنون از گزارش شما
    بررسی می شود.

    بهتر است خطاهای مشاهده شده را به منظور بررسی بهتر و دقیق تر،‌ توسط سامانه گزارش خطا (‌لینک پایین صفحه سلام)‌گزارش دهید.
  • سید سجاد
  • علیکم السلام...!!!

    آقا اسم سایت شما سلامه و جواب سلام هم واجبه دیگه...!!!

    پاسخ:
    سلام علیکم
    با سلام
    من حقیقتا نمیدونستم چنین متور جستجو وجود دارد امروز رفیقم بهم گفت آفرین بر شما کمی بیشتر تبلیغ کنید که همه بدونن هر طور باشه سلام بهتر از همه هست من سلام برای همه سفارش میدم شما هم سعی کنید قدرت مند ترش کنید موفق باشید
    با سلام
    من امروز با سلام آشنا شدم از اونجا که با خودم عهد کردم تا ایرانی هست سراغ خارجی نرم از امشب فقط از سلام استفاده میکنم و از این بابت خیلی خیلی خوشحالم
    با سپاس فراوان از زحمات شما عزیزان و به امید بهبودی هرچه بهتر و بیشتر
  • علی حاجی زاده
  • سلام ممنون از کار خوبتون .من خودم از سلام استفاده میکنم به دیگران هم توصیه میکنم.سلام رو تو محل کار تو صفحه اول گذاشتم که دیگران هم استفاده کنند.
    سلام خسته نباشید ممنون از کار خوبتون خدا قوت موفق باشید با پشتکار زیاد ادامه دهید فاصله بین بروز رسانی را کمتر کنید اجرتون با امام زمان
  • پدرام بختیاری
  • دستتون درد نکنه از دست google لعنتی راحت شدیم.
    آقا این موتور جست و جو تون حرف نداره فقط دوتا مشکل داره
    1_ظاهری غمگین داره و زیبا نیست وخیلی ساده
    2_عکس وفیلم نداره
    من که به هیچ وجه نمیتونم موتور جستجوی زال را به تنهایی راه بیندازم و مجبورم حداقل یکی از موتور های گوگل یا یاهو یا بینگ را فعال بذارم 
    پس عملا دارم از گوگل و ... در یک قالب دیگه تحت عنوان سلام استفاده میکنم
    میشه بیشتر توضیح بدین
    الان چه طور میشه زال را به تنهایی تست کرد؟
  • صائب کفایتی
  • سریع عکسو اضافه کنید چون عگس گوگل با این وضع اینترنت فقط صفحه اولش میاد
    سلام علیکم! :)
    آقا موفق و مویّد و منصور و سربلند و سرافراز و پیروز باشید
    مأجور باشید
    توفیق مزید 

    سلام سلام.

    سایتتون خیلی حجیمه! با اینترنتهای خونگی قابل استفاده نیست. خیلی دوست دارم  اونو جایگزین موتورای جستجوی صهیونیستی کنم. لطفا یه راهی براش پیدا کنید.

    دستتون درد نکنه. همتتون بلند.

  • محسن از شمال
  • سلام.سلام خیلی عالیه دست جووونامون درد نکنه فقط مشکل عکس داره اگه حل بشه واقعا می گم فوق العادست.تشکر.دل رهبرمون شاد شده
    سلام بر سلام
    خیلی خوشحال شدیم از شنیدن نام سلام وچشمامون روشن شدن از دیدن سلام
    خدا خیرتون بده انشالله موفق باشین دوستون داریم خدا قوت
    من از سلام استفاده میکنم و به همه هم معرفیش کردم و میکنم

    با عرض سلام و خسته نباشید
    مــــــــــــــــــن به سلام خیلی افتخار می کنم امیدوارم موفق و سربلند باشید
  • رضا بنی‌اسد
  • سلام علیکم
    با تشکر و خسته نباشید 
    من لینک پاورپوینت را در قسمت فرمت ها ندیدم
    طبق بررسی های من، موتور "زال" که مدعی هستید برای فارسی بهینه شده، برای این زبان با موتور های جستجوی مطرح مثل گوگل و... قابل مقایسه نیست.
    همه ی تنظیمات به درستی اعمال نمی شوند.
    زمان پاسخ گویی "سلام" حتی با غیر فعال کردن همه ی موتور های جستجوی (به جز زال) خیلی بالاست! با توجه به شنیده ها، ظاهراً "متخصصان دانش محور" صفحات را در بانک های اطلاعاتی معمولی ایندکس می کنند!
    پاسخ:
    شنیده ها صحیح نیست !
    طیب الله انفسکم
    با سلام

    میخواستم بدونم چطوری میشه این متاجستجوگر سلام رو به عنوان جستجوگر پیش فرض، در گوگل کروم، ست کرد؟
  • محمد علی اکبری
  • سلام و خسته نباشید. تا حالا برای خیلی از جستجوها از سلام به جای گوگل استفاده کردم. با تکمیل ویژگی های در دست اقدام فکر میکنم بشه راحت جایگزینش کرد....
    عالیه
    اصلا خوب نیست
    سلام عالیه. حتی بدون هیچ جهت گیری سیاسی، عقیدتی و ... و حتی موافق نبودن با تحریم گوگل و بقیه مسائل، داشتن یک موتور بومی و سریع، عالیه و دوست داشتنی و خودبخود بدون هیچ کدوم از مواردی که گفتم هم جای خودش رو پیدا میکنه 
  • سایت بارون آوا
  • با سلام و احترام

    کارتون حرف نداره ولی باید فکر آینده داره و هر روز پیشرفت کنید.
    با تشکر فراوان
  • مجتبی بوالحسنی
  • لذت بردم.. چیزی که من همیشه اروزی انجامش رو داشتم ولی به هزارو یک دلیل نشد.... خیلی خوشحالم...
    اول سلام

    دوم خسته نباشید
    خداییش بعضی وقت ها گوگل رو جو میگیره مارو تحریم میکنه
    همین تحریم ها باعث شد با سلام آشنا بشم
    خیلی خوشحالم
    امیدوارم همیشه شما سلامت باشید
    اقا به اراده تون شک نکنید و دست از تلاش بر ندارید که اینده برای ما ایرانی هاست
    به افتخار ایران و ایرانی
    سرعت عالیه
    خسته نباشید
    نسخه ی اپل هم بدید ممنون میشیم
    سلام خدا قوت
    همان طور که می دونید استفاده از گوگل و سایت یاهو و .... یکسری جاسوسی های از تمام کاربران می کنند و تنها راهش اینکه اصلا استفاده نکیم
    حالا یک سوال با توجه به این که سلام یک متا جستوجوگر است ما با استفاده از سلام ایا بازهم ردگیری ما از طریق دیگر جستوجگر ها امکان دارد؟

    پاسخ:
    سلام. خیر.
    سلام بهترین جستجو گری بوده که تا الان با اون کار کردم
    خیلی عالی من دوست دارم کشورم ایران  ازهمه ی کشر هاجلوتر باشد به امید فردایی بهتر
    1. با توجه به اینکه هم اکنون یاهو از بینگ استفاده می کند، پوشش همزمان بینگ و یاهو چه معنی دارد؟
    2. همین موضوع راجع به آلتاویستا و یاهو نیز صادق است

    این هم دلیل آن:
    و در مورد آلتاویستا در پایین صفحه آن نوشته شده است.

    موفق و پیروز باشید
  • محمد حبیبی
  • سلام به همه
    من خیلی وقته از سلام استفاده میکنم عالی هست می تونم بگم یه جورایی جادویی هستش.
    تا جایی که بنده اطلاع دارم سلام از اطلاعات موتور های جستجو دیگه استفاده میکنه اگه خورده خورده بتونید این وابستگی رو کمتر کنید بهترم میشه.
    با تشکر فراوان
  • بهنام بهرامی
  • با سلام
    این موتور جستجوگر با استفاده از بقیه جستجوگرها استفاده میکنه برای پیدا کردن سایت‌ها که برای همینم جایزه گرفت.
    البته خیلی هم خوبه و من هم 90 درصد از اون استفاده میکنم.

    با سلام و خسته نباشید

    من خیلی وقته از جستجوگر شما استفاده میکنم و به دوستام هم توصیه کردم و میکنم.

    یه خواهش داشتم اینکه زودتر جستجوی عکس رو هم راه بندازین تا دیگه نیازی به استفاده از جستجوگر دیگری نباشد.

    دمتون گرم

    با سلام و عرض خسته نباشید
    من از طریق سایت باشگاه خبرنگاران با سلام آشنا شدم و امیدوارم روزی برسد که همه فقط از سلام استفاده کنند.
    برای شما آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.
  • محمد بصیرزاده
  • سلام
     چیزی شبیه Google Translate و YOUTUBE نمیخاید بزارید؟
    سلام.
    1. لطفا سریعتر باشید
    2. جستجو شامل عنوان مطلب, عنوان سایت, کلمات داخل مطلب, عنوان تصاویر, موضوعات یا توضیحات یا مطلبی که تصویر در انجاست, عنوان فیلم, توضیحات فیلم و ... میشود که خودتون بهتر میدونید پس لطف کنید برای هر مورد یا یک صفحه ایجاد و آنها را در بالا فهرست کنید تقریبا مثل گوگل که بالاش تصاویر و فیلم و بازی و اینا داره, یا سایتای دیگه مثل آپارات و توکا و ... که فیلم و عکس و لغتنامه و ... هستند را معرفی کنید.
    در پناه خدا تا ظهور ولی خدا.
    سلام علیکم
    سؤال:
    این درصد بندی پیش فرض برای استفاده از موتور جستجوهای دیگه بر چه اساسه؟ آیا به اندازه کافی کارشناسی شده هست؟ (مثلا به اندازه‌ی محیط پوششی مستقل آنها)
    درخواست:
    لطفا یه نقشه‌ی راه بزرگ بگذارید مثلا اینکه جه برنامه‌ای برای پوشش زال و استقلال و کاهش استفاده از گوگل و یاهو و بینگ دارید و چند درصد پیش رفته‌اید؟
    وقت آن رسیده که مسئولین پاسخگو باشند, در برابر خدا که مسئول هستید؟
    منتظر پاسختون هستم و ای کاش به ایمیلم میفرستادید.
    در پناه حق تا ظهور مهدی
    یه 10 سالی از پارسیک عقب تر هستید. من نمی دونم این محصولات خودتون رو چرا رو نمی کنید! فقط من از شما یه تیم تبلیغاتی دیدم. در ضمن جملاتی از قبیل "هیچ کدام از موتورهای جستجو تمام فضای وب را به صورت به روز پوشش نمی دهند" رو از توی هدف سلیت بردارید. یعنی شما پوشش می دهید؟ از دانشتون که مطمئنم دارید، استفاده کنید ولی تو را به خدا دروغ نگید!
    با سلام وخسته نباشید
    جستجوگر خوبی دارید در بعضی موارد از گوگل هم بهتره
    من به دوستام هم پیشنهاد دادم که از سلام استفاده کنن
    سلام. یه سوال دارم.1. سلام چجوری از نتایج موتور جستجو های دیگه استفاده میکنه؟  مثل جستجوی ما ها ؟ میشه کامل توضیح بدین؟
    2. چرا تو تنظیماتش نمیشه کاری کرد که فقط از نتایج موتور جستجوی زال استفاده بشه؟
    سوالام برام مهمن ممنون میشم جواب بدین.
    سلام . چجوری میشه فقط از نتایج موتور جستجوی زال استفاده کرد؟ اگر الان نمیشه کی میشه؟ به فکر این کار هستید یا نه؟
    جستجوی تصاویر کی راه اندازی می شود ؟

  • رضا راستگو
  • با عرض سلام و خسته نباشید
    ببخشید این پست الکترونیک هد کی راه میافته ؟؟؟ من تازگیا به صورت تصادفی با سرویس ویژه شما آشنا شدم ؟؟؟ خدمات شما از نظر ظاهر گرافیکی خیلی قشنگه و خیلی عالیه؟؟؟ من 3 تا ایمیل دارم اما می خواهم در هد هم بسازم ..... اگر ممکنه به صورت تاریخی بگویید ممنون....
  • دانلود افکت صوتی
  • گرافیکتون عالیه
  • محمدرضا رضایی

  • با سلام به سلام, راه اندازی و طراحی بهینه و هدف دار و استارت کردن برای ساختن یک موتور جستجو لازمه اش داشتن یک اطلاعات کافی و وافی و تبحر همه جانبه برای شروع میطلبد و تیم سلام با پشتیبانی سرویس های ‏"بیان‏"‏ این کار سخت را با داشتن رقبای داخل کشور و خارج کشور به خوبی شروع کرده و در حال پیشرفت میباشد, اما به نظرم هنوز راه طولانی برای تبدیل شدن سلام به یک موتور جستجوی همه فن حریف و در سطح رنکینگ ملی مانده است موتوری قدرتمند که توانایی جذب کاربران بی شمار فارسی زبانان را داشته بعد به فکر فتح مرزهای بین المللی باشد.
  • مبارکه همدل
  • سلام
    بعد مدتها یه موتور جستجوگر مناسب ایرانی پیدا کردم
    خواهش میکنم تغییراتی رو که قراره انجام بشه سریعا انجام بدید چون واقعا مشتاقم و به امکانات آینده ی
    سلام نیاز دارم .

    خداقوت
    یاعلی
  • سعید وکیلی
  • سلام عزیزان
    سیستم جستجوی سلام ، خیلی خوبه ...
    دستتون درد نکنه !

    ولی مثلا من یک هفته پیش یک مطلب گذاشتم و چند بار نام حضرت علی اکبر(ع) رو به کار بردم . ولی وقتی این عبارت رو ( site:taranomemehr.ir علی اکبر ) می نویسم ، هیچی پیدا نمی کنه ...
    ولی همین عبارت رو توی گوگل که می زنم پیدا می کنه .

    مشکل از کجاست ؟

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی