سلام

با رای خود از سلام حمایت کنید !

دوشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۱، ۰۴:۵۷ ب.ظ

همانطور که می دانید ابرجستجوگر سلام، خدمتی از شرکت بیان است.

خوشبختانه هیات داوران سومین جشنواره دوسالانه  "جوایز فناوری ایران" شرکت بیان را یکی از چهار نامزد دریافت جایزه بهترین شرکت نرم افزاری ایران شناخته است، اما اینکه کدام شرکت برگزیده شود به آرای مردمی بستگی خواهد داشت.

اگر بیان را شایسته این عنوان می دانید با مراجعه به این صفحه و ثبت رای خود، از ما حمایت کنید.

پایان رای گیری ساعت ۲۴ پنج شنبه ۱۰ اسفند می باشد.

 

پیشاپیش از حمایت شما از سلام و بیان متشکریم

  • علی قدیری

نظرات  (۳۵)

  • سید امیر علی حیدری
  • امیدوارم رتبه یک رو بیان کسب کنه
    و این حقه بیانه
  • سعید گیلانی
  • بنده هم رای دادم.
    بیان واقعا شایسته است.

    سلام به همه ی سلامی ها

    من به عنوان یک ایرانی این سایتو به عنوان صفحه ی اصلیم قرار دادم و ازش استفاده می کنم

    خیلی هم ازش راضیم و دوستش دارم فقط اگر جستوجوی عکسم داشت نورعلی نور می شد .

    دمتون گرم . انشا الله روز به روز پیشرفت شما و کلا ایرانو ببینیم

  • بهنام صفری
  • سلام واقعا شایسته است. رتبه اول لایق (بیان ) است .
    سپاس  فراوان  از فراهم  ساختن  این  بستر .ایرانی  کالای  ایرانی  استفاده کن                                 من هم  درگاه  اول  استفاده میکنم .
    عالیست

    سلام،من هر وقت که سلام و گوگل و سرچ می کنم سلام زودتر از گوگل میاد بالا.

    خداقوت، از طرف من یه رای مثبت

  • محمد جواد فصاحت
  • سلام من رائی دادم ولی لطفا این قابلیت جستجوی تصویر را توی سلام بزارید

    سلام.کار خوبیه اما چرا از موتورهای جستجوگر دیگه کمک می گیره ،این یعنی در جستجو مستقل نیست پس باید مستقل باشه و از دیگر موتورهای جستجو کمک نگیره انشاء الله که به این هم می رسیم خسته نباشید کار خوبیه
    ایران وایرانی سربلند باد

    عالی عالی عالی -ایرانی -من سلام را به جای گوگل و یا هو در پیش فرض قرار داده ام

    سلام عالیه
    خسته نباشید!
    عالی من که راضیم فقط بهش برسید انشالله مستقل بشه
    باسلام و سپاس بابت زحمات شما هموطن گل :x
    امیدوارم که هرچه زود تر کامل بشه
    و همیشه موفق باشید
    واقعاً عالی - سریع - زیبا - از همه مهم‌تر ایرانی - فوق العاده.
    این سایت فکر کنم از سرویس اینترانت استفاده می‌کنه که خیلی سریعه و به نظر من عالیه. واقعاً از دست‌ اندر کاران نهایت تشکر و سپاس را دارم.
    سلام وبا سپاس فراوان ؛واقعا عالیه از نظر سرعت خوبه امیدوارم از تمام لحظ بهتر وبهترین شود واقعا خسته نباشید امیدوارم نسخه فاینال  هم به زودی بیاد با سپاس علی نظری از شهر قائمشهر-استان مازندرن.
  • مهدی قهرمانی
  • سلام.خسته نباشید.
    اگه میشه خدمات ایمیل رو هم مثل بقیه موتور جستجوها ارائه بدین.
    عالیه من افتخار می کنم به این ایران زیباوفرزندان با شعورش
    عالی بود
    تنها چیزی که پیدا نمی کنه همون صفحه دلخواه است اینم شد موتور جوستجو

    سلام و صد سلام به تمام ایران دوستان

    دمتون گرم و خسته نباشید

    سلام خیلی عالیه امید وارم همیشه عالی باشید تو را به خدا کمیت را فدای کیفیت نکنید کار خوب ارائه بدید  ایرانی مسلمان لایق بهترین هاست این بهترین را خودمون باید بسازیم

    سلام خیلی عالیه امیدوارم خیلی زودکامل بشه.
  • محمد هادی
  • سلام و سلامتی برای تمام ایرانیان عزیز
  • دانلود افکت صوتی
  • مرسی
    شما واقعا شایسته ی بهترین ها هستید . با این همه امکانات. مخصوصا بهترین موتور جست و جوی ایرانی که من تا حالا دیدم، "سلام" هست. و حتی یکی از بهترین ها در جهان.
  • جواد جعفری
  • همیشه سر بلند
    با سلام بسیار سپاسگزارم. به امید خدمات گسترده تر .
  • محمدرضا رضایی

  • سلامی چو بوی خوش آشنایی بر همه دست اندرکاران ‏"بیان‏" و همچنین موتور ایرانی هوشمند جستجوگر ‏"سلام‏"‏ که هر روز بهتر از دیروز در حال رشد و توسعه میباشد, اگر اجازه بدید میخواستم در رابطه با اجازه ورود و استفاده از سرویس های دیگر ‏#Bayan مانند Blog and Hod بپرسم یکی دو بار که مراجعه داشتم با ثبت آدرس ایمیل قرار بود که دعوتنامه ارسال شود ولی خبری نشد‏!‏
  • پیمان ممبینی
  • slm
    خیلی خوبه اگر به شه که از قالب وبلاگ هایتون هم از مرور گر بومی ساینا حمایت کند و شما می توانید به جای ان که وقتی وارد مرورگر بومی می شویم جستو جوگر googleبیاد جستو جوگر سلام بیاد
    به وبلاگ ما هم سری بزنیدhttp://gm6000.blog.ir/

    برای دانلود مرورگر بومی اینجا را کلیک کنید تا وصل شوید  به محل دانلوددانلود ساینا
     لطفا جواب بدهید
    love u bayan 
    باسلام سپاسگزارم عااااااااااااالیه
  • امیرحسین عبدلی
  • عالیه، انشا الله در کاراتون موفق باشید.
    باسلام
    واقعا ممنون بخاطر سرویس خوب بلاگ بیان..
    البته من انتقاد دارم باعرض پوزش...
    لطفا تا زمانیکه موتور جستجوتون کامل نشده و بتونه نتایج قابل قبولی ارائه بده اونو رونمایی نکنید چون باعث میشه وجهه و امتیازات خوب بلاگ بیان؛ تنزل پیداکنه.
    البته بامید روزی که بتونیم جاپای قدرت های بزرگ دنیا مثه گوگل و بینگ و یاهو بگذاریم و میتونیم.

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی